LoVeLy SoNg

Khas Buatmu...



Saya tahu saya tak mampu jadi yang  SEMPURNA untuk awak, 
tapi sekurang-kurangnya saya ada bila awak perlukan saya...

Akan ada masa suatu saat nanti,awak akan merindui saya 
dan saya telah pun melupakan awak...

Benci di bibir tak bermakna benci di hati, 
kadang kita cakap benci,namun hati masih sayang...

Tetapi...
bila saya bukan pilihan awak,
bila saya bukan lagi citarasa awak,
bila saya tidak layak menjadi wanita itu,
saya nekad untuk mengundur diri,
mengundur diri bukan kerana tidak sayang,
tetapi kerana hati yang terluka dengan kata-kata itu...
Terima Kasih untuk selama ini.

p/s :
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu
yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia



No comments:

Post a Comment

My Blog List